پاسخ نامه فعالیت های فصل 7 علوم نهم

پاسخ نامه فعالیت های فصل 7 علوم نهم

در این برگه به پاسخ نامه فعالیت های فصل 7 علوم نهم می پردازیم.

قبل از بررسی پاسخ ها ، لازم است قبلا با محتوای آموزشی فصل از طریق درسنامه فصل هفتم آشنایی داشته باشید.

ابتدا با نگاهی گذرا به اهداف فصل هفتم می پردازیم سپس فعالیت های متن فصل را پاسخ می دهیم.

این فصل به چگونگی و راه های مختلف تشکیل فسیل پرداخته است.

فسیل به عنوان ابزار آموزشی در طبیعت می تواند به کاربران به منظور کسب اطلاعات درباره چگونگی استفاده از آنها برای بررسی تغییرات گذشته زمین کمک کند.

فسیل به عنوان آثار باقیمانده از گذشته می تواند اطلاعات زیادی را درباره تغییرات زمین در گذر زمان به ما بدهد.

توجه به فسیل به عنوان ابزار ارزشمند علمی می تواند نگرش خوبی را در علاقمندان به منظور حفظ محیط زیست و منابع خدادادی ایجاد کند.

از کاربر گرامی انتظار می رود در پایان این فصل بتواند:

1) مفهوم فسیل و چگونگی تشکیل آن را توضیح دهد.

2) راه های تشکیل فسیل را بیان کند.

3) قالب داخلی و خارجی را با هم مقایسه کند.

4) در حفظ فسیل ها به عنوان منابع اطلاعاتی کوشا باشد.

5) درصورت وجود فسیل در منطقه زندگی خود، آنها را جمع آوری کند.

6) کاربردهای فسیل ها را بیان کند.

مرور در یک نگاه با نمودار نقشه مفهومی

مرور پاسخ نامه فعالیت های فصل 7 علوم نهم

جمع آوری اطلاعات صفحه 72 – پاسخ نامه فعالیت های فصل 7 علوم نهم

جمع آوری اطلاعات پاسخ نامه فعالیت های فصل 7 علوم نهم

کاربر باید بتوانند به علل انقراض دایناسورها مانند بیماری، جثه عظیم و عدم تکاپوی غذا، برخورد شهاب سنگ، تغییرات آب و هوا و پیدایش پستانداران و تغذیه از تخم دایناسورها اشاره کنند.

 

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست عضو سایت شده یا PDF این محتوا را از فروشگاه خریداری کنید.

PDF این محتوا برای اعضای سایت رایگان می باشد.

مطالب مرتبط

4 دیدگاه‌

  1. علیرضا گفت:

    واقعااااااااا
    عالی و مفید
    با سپاس فراوان از نویسنده

  2. Zahra sadat گفت:

    سلام
    امیدوارم هر روز عالی تر بدرخشید
    مطالبتون بسیار اموزنده و مفید است اجرتون با خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =